Porse titulka
navigace: Hlavní strana » Magazín » Návody

crack, keygen, fuj - řekněte stop warezu

Autor: eXp10it, 2008-03-16 14:14:33

crack, keygen, fuj - řekněte stop warezu

Řekněte stop warezu! Stále se setkávám s tím, že lidé stahují a používají nelegální software…keygen, crack, serial, fuj…warez je k ničemu! Nechápu důvod proč lidé okrádají softwarové firmy a sami si neuvědomují že právě proto je software vlastně tak drahý. Musí se investovat peníze do jeho zabezpečení, prodej nemá takový zisk a proto musí být software o desítky procent dražší. Důkazem toho, že to jde i jinak budiž například prodej DVD v novinách a časopisech, který udělal z nakupování filmů frašku a přitom jsou všichni spokojeni. My máme doma originálky za 50,- Kč a své peníze získají jak producenti tak prodejci filmů.

Pokud nemáte peníze na to si nakoupit špičkový placený software, máte dnes obrovskou škálu toho co můžete ve svém počítači používat zdarma, pokud máte peníze není lepší pocit než si software koupit.

Poslední a čím dál tím více populární je neplacený software nebo hry ve kterých se zobrazují reklamy. O tom ale jindy.

Primární funkce našeho webu porse.cz je v podpoře vyvíjeného software a her tím že zveřejňueme jejich dema a rozšiřujeme jejich stažitelnost z internetu. Zveřejňujeme dema a zkušební verze jak programů tak her. Nejvíce atraktivní jsou, ale pro nás plné verze her a programů vyvíjené zdarma.

Magazínů, které se zabývají aktuálními sestavami je spousta, pojďme si ale pohrát se softwarovou sestavou bez které by žádný počítač nebyl počítačem. Pojďme najít ideál který nabízí maximální poměr výkonu k ceně.

Operační systém - na rovinu, nebudeme se zastavovat nad linuxem, ať se ona 4% skupina profesionálů kteří používají na svých stanicích linux třeba rozkrájí ale tenhle kus software určité nenaplňuje pro běžného uživatele ideál stability, spolehlivosti, bezpečnosti a hlavně uživatelského komfortu. Pokud je řeč o operačním systému tak tady se jednoduše placení nevyhneme.
Tím nejlepším a jediným řešením je Windows. Konkrétně Windows XP a nebo nový Windows Vista. Ta nejlevnější forma jak ho pořídit je buďto si ho koupit v OEM verzi. OEM znamená že je to verze vázaná na určitý kus hardware. Pokud kupujete notebook, pak se rovnou vyhněte notebookům bez operačních systémů. Windows předinstalované na notebooku už v sobě mají ovladače, jsou nakonfigurované a nemusíte se o nic starat.
Jinak je tomu ale u sestav. Sestavit si počítač je dnes tak jednoduché jako si hrát s legem. Kupovat hotovou sestavu je extrémně nevýhodné a určitě se oplatí když si jí poskládáte sami nebo Vám s tím pomůže nějaký známý. Windows ve verzi OEM lze koupit i samotnému hardware. K nové sestavě se neoplatí kupovat zastaralý Windows XP a sáhněte jedině po Windows Vista home basic OEM, který jde pořídit někde lehce přes 1500,- Kč a nebo po Windows Vista business OEM, který stojí necelé 3000,-Kč vč. DPH. Když vezmete v úvahu kolik stojí hardware jsou tyto částky malicherné a bezpečí, které Vám nabízí automatické aktualizace a podpora Microsoftu se několika násobně vrátí.

Základní programová výbava – požadavky každého se různí, ale pokud nechcete nemusíte utratit ani korunu na obrovské softwarové výbavě:

  • Textový a tabulkový editor – zde kraluje Microsoft Office, který lze pořídit od 4000,- Kč ale lze ho plnohodnotně nahradit balíkem Open Office, ten je zdarma a nabízí stejné funkce a je plně kompatibilní s Microsoft Office.
  • E-mailový klient – zde si plně vystačíte s tím, který je přeinstalován přímo v operačním systému Windows a pokud by vás přesto neuspokojoval můžete si stáhnout výbornou náhradu Mozilla thunderbird.
  • Prohlížeč internetu – určitě rovnou smažte tu nahrážku prohlížeče pod jménem Internet Explorer a plně se odevzdejte do rukou Firefox 3, je zdarma
  • Messenging klient – určitě se vyhněte originálním produktům ICQ, msn, jabberu, vše jde krásně integrovat do Mirandy.
  • Antivir – v současnosti si můžete vybrat mezi obrovským množství free antivirů. Populární je Avast, já ale doporučuji stáhnout AVG free. Je výkonný, nezatěžuje systém a automaticky se aktualizuje. Jeho jádro vychází z populárního AVG 7.5
  • Čtečka PDFAdobe acrobat reader je zdarma
  • Tiskárna PDFPDF creator je zdarma
  • Komprimační nástroj – stáhněte si 7-zip, podporuje všechny formáty je extrémně účinný a je jak jinak zdarma
  • Přehrávač audia – co jiného než winamp, je zdarma a umí toho za ty roky vývoje opravdu hodně a je zdarma
  • Přehrávač videa – pokud Vám nevyhovuje integrovaný Windows media player 11 stejně jako mně stáhněte si Windows media player classic, obojí je zdarma
  • Kodeky videa – jednoznačně nejlepší je ffdshow, který v sobě integruje kompletní škálu snad všech kodeků se kterýma se můžete zeptat a je samozřejmě zdarma. Dále se vyhněte originálním Quicktime a Realplayeru a místo nich nainstalujte Realalternative, Quicktimealternative a nezapomeňte na WMV plug-in pro firefox
  • Ze systémových rozhraní Vám nakonec bude chybět java virtual machine, a microsoft net framework

Tímto jste podle mého plnohodnotně připravili počítač k práci, zjistili že jediné co budete muset koupit je Operační systém a zbývá PC dovybavit drobnostma jako je nástroj pro vypalování, nástroj pro editaci obrázků a další individuální záležitosti pro které existují také freewarová řešení a naleznete je ke stažení na našem webu. Software opravdu není nutné krást, buďte pyšní na to že máte vše legální!

uzivatel Přemek V.
2008-03-16
16:39:10
IP 62.240.xYx.YxY
S rozmyslem
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Uřčitě bych radil si raději nějaké ty drobné připlatit a nekupovat si Vistu Home Basic, ale Vistu Home Premium. Přeci jen Home Basic nemá ani Aero, ani některé další funkce a byť staví na moderním jádru Vista, tak to už je možná lepší si pořídit XP, nežli Vistu Home Basic. Ostatně celou sérii článků na tohle téma mám na svém blogu, takže kdyby Tě to zajímalo, tak http://djsnail.bloguje.cz ;) Také bych explicitně nezavrhoval IE. Z uživatelského hlediska je IE - myslím teď verzi 7 a nadcházející 8, velmi dobře použitelný prohlížeč. Navíc s výborným rozšířením IE7Pro (www.ie7pro.com) podporuje spoustu dalších funkcí, které mají konkurenční prohlížeče - gesta myší, blokování reklam, lepší správa záložek, atd. - podívej se na uvedené stránky, pokud neznáš - je toho spousta ;). Ale jinak souhlas. Pořídit lze dnes skoro vše free a to i ze strany Microsoftu. I když ani ten Linux bych zcela nezavrhoval. Pokud ho dostane člověk už předinstalovaný a chce hlavně web, email a multimedia, tak mu Linux stačí v pohodě a základní soft má všechen už v instalaci ;).
uzivatel Carcin
2008-03-16
20:00:18
IP 212.158.xYx.YxY
Linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Ja osobne muzu rici, ze nebyt toho ze linux pouzivá 1% uzivatelu a 99% programu a hlavne her je na Windows tak cd s instalackou windowsu hazu z okna. Protože cím více si windows vymysli novych a novych vymozenosti tim více je windows napadnutelny hackery a viry. Linux je Operacni system budoucnosti a myslete si co chcete. Prijde doba kdy ti co budou na windowsech budou toho litovat a prijdou o osobní data a ti na linuxech se budou jen smat. Vzdyt uz ted servery vsechny prechazi na linux nejen kvuli stabilite....
uzivatel eXp10it
2008-03-16
20:41:13
IP 89.176.xYx.YxY
Linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
2 Carcin: Duvod proc jedou servery na linuxech je pruhledny a prvoplanove trapny :) za prve je zdarma, za druhe ma vybornou podporu PHP/Mysql a za treti vychazi jeho bezpecnost z toho ze jeho commandy jsou natolik user not friendly ze se predpoklada ze ho nezvladne ovladat patnactilete decko a... ...a to je tak vsechno :) A co se tyce bezpecnosti...pcheee :) Windows server je vedle linuxu jako tank proti koni. Kdyz jsem si pred par tydny procital info o exploitu ktery postihuje snad vsechny verze linuxu vydane za minuly rok a diky kteremu ziska i male dite (samozrejme podle navodu) rootovske prava k serveru, tak mi behal mraz po zadech. Neustale zaplatovani, nekompatibilita mezi ednotlivyma verzema software...fuj. Podotykam ze mluvim z vlastnich zkusenosti a ne z nejakych prectenych blabolu nasi ctyr procentni mensiny.
Chces si nainstalovat program? tak si doinstaluj tady tenhle ale musi to byt verze ta a ta a ten te zase donuti nainstalovat to a to...proste k zblazneni a k vytrhani valsu :/ Proste napad dobry, realizace mizerna.
uzivatel eXp10it
2008-03-16
20:54:27
IP 89.176.xYx.YxY
XP versus Vista
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
2Přemek V.: XP miluji a znám každé jejich zákoutí, každou službu zpaměti. S žádným virem zatočím ručně do třiceti minut :) Visty jsou ale vedle nich jako kosmická loď. A nejde mi o aero, ale o indexování a celkové chování. Do adres už jse msi zvykl psá co mně napadne a vím že se vždycky dostanu správnou odpověď. programy už nespouštím z plochy, všechno ťukám do "Zahájit hledání". Chci spustit pspad...do kolonky ťuknu ps dám enter a je, žádné rozmýšlení nad tím kde se mi ztratila ikona...nic :) A co se týče IE 7 souhlasím, že je jinde než IE 6 ale tak trochu s křížkem po funuse...zmatené ovládání, které se snaží být za každou cenu jiné, kompatibilita s html stejná jako v době kdy přišel firefox (ti co používali první verze ff jistě ví o čem mluvím) a slibované a tolik opěvované IE 8 v nedohlednu :/
uzivatel Carcin
2008-03-16
22:01:15
IP 212.158.xYx.YxY
Linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Pravda pravda, asi nejvetsi nevyhodou nebojim se rict i pruserem linuxu je ze maji minimalne 6 ruznych verzi operacnich systemu a kazdy program ma jinou priponu na jiny OS a vyhledat ten spravny je jak najit stechovicky poklad :o)) Ale zase nemuzu souhlasit s stabilitou a ochrnaou linuxu oproti windowsu. Nemohu mluvit sm za sebe ale znamy jede na linuxu uz naky ten patek a tvrdi ze jak je windows neustale upgradovan a zaplatovan nove ochran proti vsem mozny warezum atd tak linux je postaven na jendoduche kostre ktera nemusi byt zaplatovana.. bohuzel nemuzu mluvit z vlastni zkusenosti pze financni prostredky mi nedovolu ji poridit notebook s linuxy
uzivatel darkplayer
2008-03-23
16:36:35
IP 78.102.xYx.YxY
Offiice 2007
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
tak rozhodně bych nesouhlasil s tím pořizovat si open office protože s Microsoft office kompatibilní rozhodně není!!! , jinak microsoft office se dá pořídit od 1500kč, a pokud již je součástí windows tak je k tomu prográmek kterej vygeneruje klíč na dalších 60 dní( pod 60 dnech vygeneruje zase na dalších 60 dní) , takže nemá cenu si ho kupovat
uzivatel JiFi
2008-03-23
22:23:15
IP 195.39.xYx.YxY
Linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Autor tohoto článku by se měl zamyslet nad tím, co vypouští z úst. V ČR je velmi velká komunita linuxových uživatelů a není to žádné číslo okolo 4%. Stabilita linuxu je velmi vysoká a v porovnání s Woknama se mohou windows jít zahrabat. Dlouho jsem používal Windows, ale od té doby, co používám distribuci Ubuntu linux, tak jsem windows už přes 3roky neviděl a ani nemusel použít, jede mi tam vše co potřebuji a legálně a zdarma.
uzivatel eXp10it
2008-03-24
13:09:20
IP 89.176.xYx.YxY
tučňák kontra widle
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
každý operační systém je jenom tak stabilní jak stabilní jsou aplikace které na něm provozujete. Já jsem s windowsy nikdy neměl žádný problém a i na silně přetočené sestavě jsem po 5ti letém provozu windows XP došel tak daleko že při výrobě mého současného case jsem ani nevyvedl tlačítka power a restart...a je to jen proto že mi nikdy windows nespadly :)
Já počítač nepoužívám ke hraní ale k opravdové práci a proto potřebuji mít na všech počítačích specifické aplikace, které s linuxem nikdy kamarádit nebudou. AutoCAD, ArchiCAD, Sketchup, V-Ray, Artlantis, Area, Nexis, Photoshop... nemusím pokračovat. Počítače s windowsy jsou stejně stabilní jako ty s linuxem...windows server netřeba restartovat stejně jako linux server. Argumentovat stabilitou je naprosto bezpředmětné.
Jak už jsem psal výše, tak bezpečnost linuxu je tragická a například díky nedávno zveřejněnému exploitu šlo získat rootovské práva běžnému userovi...pro windows jsou takové dětské chyby nemyslitelné. Padá tudiž argument s bezpečností.
Poslední čím ješté rádi linuxáci argumentujou je cena. Člověk, který ale nemá 1500,- kč za operační systém ale přece nemůže mít ani na to aby si pořídil počítač!
Nenamlouvejte sobě ani nikomu dalšímu že userů linuxu je více jak 4%, linux drží nad vodou jenom to že je výborný pro servery. Podívejte se na globální statistiky TOPlistu. Pravda je taková, že userů bude někde kolem 1%. Jenom doufám že mi neodpovíte že fandové linuxu neprohlížejí webové stránky :) BTW commandy linuxu i systém instalace aplikací je opravdu příšerný, i ms-dos byl více user friendly.
uzivatel Lukáš
2008-03-27
10:47:32
IP 88.100.xYx.YxY
Názor
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Nevím proč jsou ty tyhle články. Pirátsví je velká silná vlna biznisu a takle jednoduše se to nezastaví. Kdyby neexistovalo pirátsví, tak by software mohl být levnější, ale né o tolik aby se to vyplatilo. Já třeba nebudu dávat za Adobe Photoshop CS3 CZ 21 789 Kč, když si ho muzu pohodlně stáhnout během pár minut z netu se vším šudy. A o kolik by byl jinak levnejší? 20 000? Nejsem politik abych mohl rozhazovat... Dělejte užitečnější věci a neřešte warez, nenaděláte nic...
uzivatel eXp10it
2008-03-27
13:14:09
IP 83.208.xYx.YxY
Photoshop
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
No tak pokud potřebujete profesionální nástroj tak silného kalibru jako je Photoshop, pak určitě proto že v něm seriózně pracujete denně několik hodin a vyděláváte s ním nemalé peníze. Částka je tudíž pro Vás zanedbatelná a stejně jako zedník bez glejťáku nebude nahazovat omítky rukama, tak vy bez photoshopu neuděláte titulku časopisu nebo novou grafiku webu. Realita je ale taková že si kradený photoshop stáhne nějaké děcko aby mohlo otvírat tiffy a ukládat je do jpg.
Pokud se používáte photoshop k opravdové práci a máte ho kradený tak Vás lituji. 20k je pakatel v porovnání třeba s CAD aplikacema které potřebují já a jejich ceny se pohybují v řádech 100 - 200 tisíc.
uzivatel marek
2008-03-28
15:34:53
IP 212.158.xYx.YxY
windows vs linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
dobry den cetl jsem prispevky a je pravda ze linux je nejlepsi system na svete vemte si ze visty stojej 4000 kc k tomu antivirus atd... a jsme na 30 000 korun vyhozenych z okna!!!linux ma vsechno tohle jako zaklad na nem toho udelate mnohem vic a je nenapadnutelny,a hlavne ja ZDARMA!!! takze nevim co si autori porse.cz myslej ale windows jsou strasny
uzivatel eXp10it
2008-03-28
17:00:38
IP 89.176.xYx.YxY
windows vs linux
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Windows Vista bussines stojí 2700,- Kč, Winows Vista home stojí 1700. Škoda že jste si kromě diskuze nepřečetl i obsah článku, právě v něm je uveden freewarový software díky kterému nemusíte zaplatit ani o korunu víc! Zbytek viz. výše...
uzivatel pepa
2008-03-30
15:06:54
IP 88.102.xYx.YxY
zdravím
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
zdravim, po prectení techle radku musím reagovat. warez....crack... sice se uvadi prumerna mzda okolo 18 000, ale reknete to nekde na severni morave tak v tu ranu lezite na zemi v krvi. realna mzda se pohybuje u zenskech okolo 7000, u chlapu neco přes 10 000, staci si to jen spocitat: dela manzel, zena je nezamestnana mají dve deti. nájem oklo 5000+inkaso, stravne, obleceni pro deti(dospeli se uskromni).secteno podtrzeno je to jen na preziti a dat za hru 1000 az 2000? kde to zijete
uzivatel eXp10it
2008-03-30
15:36:02
IP 89.176.xYx.YxY
také zdravím
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Také jsem ze severní moravy a platové podmínky jsou mi zřejmé a mé peněžence také, ale to určité není důvod k tomu abych kradl chleba, oblečení nebo software. Proto je také tenhle článek napsaný, aby uvedl alternativní software který je zdarma.
Jednoduché pravidlo je že pokud máte na PC, tak máte i na operační systém. Jinak si počítač nekupujte. Stejně jako si nekupujte auto ani ojeté pokud nemáte na pojístku, benzín, olej, pneu...
Hry už dávno nestojí 1000-2000 korun je vidět že se po originálkách ani nerozhlížíte. Budgetovky (čti rok až dva staré hry) seženete za stokorunu dvě. Posledním hitem je nakupovat třeba přes steam kde i novinky seženete za pár stovek a pokud nemáte ani na jedno ani druhé, tak tady je plno her zdarma, plno freewarovek a v neposlední řadé můžete hrát klidně jenom dema které jsou dnes rozsáhlé a není vyjímkou že mají 3GB a více.
uzivatel aha
2008-03-30
18:42:36
IP 212.20.xYx.YxY
borec je to
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Co to psalo za chytraka? ze nechavate vubec psat takovyhle kus gumy psat clanky. Pry my mame doma origilani filmy za 50 kc... jak dlouho si asi mysli, ze tady sou ... Tohel se deje docela kratce, rekl bych ze k tomu prispeli i ti co si vypalovali vzdy, protoze, firmy museji jit cenou dolu, aby meli uspech. Ale co teprv jeho kometar k linuxu?... Co to sakra je,... pry 4 procenta profesionalu... pak uzvasty o komfortu, bezpecnosti... bla bla bal... Kamarade, mel si nekdywidle? a bezpecnost?... vsude spa, viry, spyware...... tak tohle te alespon zatim u linuxu temer neceka... podivej se nekdy na mandrivu... ubuntu... opensuse... fedoru... a pak povidej o komfortu... vole!!!! jeslti umis dat do mechaniky dvd/cd tak bys alespon zakladni instalaci mel zvladnout sam...... i kdyz u tebe si nejsem ani jsitej jestli umis tuknout mysi a zmacknout enter.....
uzivatel eXp10it
2008-03-30
21:08:17
IP 89.176.xYx.YxY
borec je to
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Ten nenásilný článek kde doporučuji nekrást software jsem psal já... filmy jdou s cenama krásně dolů především díky novinám a časopisům, které v obrovských množstvích chrlí DVD za minimální cenu a díky tomu se začly potápět i ceny v klasických obchodech. Nehledejte za tím nic jiného než odvahu a poctivou práci lidí kteří je vydávají.
Windows ve verzích XP a Vista používám aktivně 10 a více hodin denně k práci, Linux cca hodinu denně. A nemluvím o linuxu s GUI ale o linuxu v příkazovém řádku.
Vím že pročítat diskuze je nudné ale přesto ve zkratce: dávám Vám za pravdu, linux neužívá 4 procenta uživatelů sle sotva dvě (stačí se podívat na globální statistiky TOPlistu které vycházejí z tak obrovského vzorku lidí že odchylky jsou snad jen v desetinách promilí) trošku jsem to přepálil kvůli obrovskému množství instalací na serverech.
Veškerá bezpečnost linuxu na desktopech ale spočívá v tom že se o něj 98-99 procent lidí nezajímá a proto nemá cenu tvořit viry nebo spyware.
uzivatel Vladimir
2008-03-31
10:12:10
IP 80.188.xYx.YxY
Stop Warezu
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Co je to za blbost,že software je drahý kvůli tomu,že se používá nelegálně?Když se nebudou vyvíjet zabezpečení,tak se bude vyvíjet zase něco jiného,aby nás mohli tak i tak obrat.Naopak nelegalita svým způsobem zpřístupňuje zaplať Bůh víc obyčejným lidem programy i kulturu - hudbu apod.
uzivatel Pavel
2008-03-31
19:18:43
IP 82.117.xYx.YxY
linux a spol
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
No možná bych ani neopomíjel že k linuxu už nemusím pořizovat žádný jiný běžný programy - NERO. Jinak linux se nepoužívá jenom na serverech protože je zadarmo ale proto že je čím dál lepší a i bohaté firmy Amis(návrh integrovaných obvodů)pracuje na Linuxech. Otázka ceny je ta zda se o únik skutečně jedná vím že některý programy bych si nemohl dovolit a tak když je někdo má načerno tak nevím kdo by o zisky přicházel když bych si ho stejně nekoupil. Stejně jako písnicky bud je nebudu mít a nebo je mít nebudu ale abych si koupil originálku za 400 to asi ne. A co se týče profesionálních programů do firmy si je stejně musím koupit a když si ho pořídí pár studentů stejně se myslim nic nestane. To je můj názor...
uzivatel Ahoj
2008-04-30
22:10:15
IP 81.28.xYx.YxY
Autor článku je nulákou
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Přemýšlej... Designer potřebuje pro svou práci SW typu Photoshop, Illustrator, Flash... poraď alternativu se kterou se pracuje v profesionálních studiích (Gimp? - NE, Inkscape - NE)... takže si mám koupit software za 60000 Kč a být pyšný?
uzivatel šeby
2008-08-25
16:21:54
IP 85.71.xYx.YxY
prachy
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
až programy budou za tach 50 kč tak si klidně kupím origi a mislím tím (zoner 10 , nod32 . a operační systém !!! ten hlavně ) ale 2,500 kč za win to semi zdá truchu moc nemislíte ??? ) //selby699(zavináč)centrrum.cz// natohle nemáte slov že!
uzivatel free
2008-09-30
13:27:12
IP 195.113.xYx.YxY
Propaganda
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Něco tak uboze štvavého jsem už dlouho nečetl
uzivatel Nikus
2008-11-01
14:07:50
IP 213.250.xYx.YxY
Ubohost
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Tento článek je uplně ubohý... Někdo na to prychy má že ano a někdo má možná tak na zaplacení netu a výdaje za elektriku a na to aby se celá rodina uživila.... někdo proste neni bohatej jak ostatní!!!
uzivatel Docker
2008-12-18
13:38:45
IP 85.160.xYx.YxY
Pěkně blbý a nepravdivý článek
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Tak předně málo kdo z nás si může dovolit si kupovat originálky, jelikož jsou předražené. A dále proč si myslíte že jsou cracky a jim podobné? To je velice jednoduché páč veškerý software je jak jsem se již zmínil předražený a na víc cracky přišli až jako odpověď na tyto ceny, tak mi netvrďte že díky nim je software je tak drahý.
uzivatel bourlivak
2009-02-18
09:20:35
IP 193.179.xYx.YxY
a mozilla thunderbird je od koho?
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
pomlouvas linux a thunderbird je od koho asi?
uzivatel gyzmo
2009-03-18
10:48:57
IP 88.101.xYx.YxY
Nesmysl
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Já osobně mám nejlepší pocit když se mi podaří obejít nesmyslně předražený software komerčních firem.Mám kompletně vybavené pc a do software sem neinvestoval ještě ani korunu,to je důkaz že vše jde sice nelegálně ale zato bez placení!
uzivatel saevar
2009-06-11
21:52:10
IP 79.98.xYx.YxY
Zabezpeceni woken?
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Nevim nevim, ale jakozto sitovy administrator se pomerne bavim zdejsimi prispevky. Uvedomte si jedno lide, kazdemu vyhovuje jiny styl a windows se drzi na trhu jenom ze setrvacnosti mysleni. Ne ze bych propagoval linux, ale je spousta i dalsich OS ktere umi vse co potrebujete. Jinak co se tyka zabezpeceni windows a hlasky ze linux hakne male dite z konzole tak to je kravina. I windows server se da pomerne rychle z konzole presvedcit aby delal to co "nema", to neni vysada linuxu ale vsech operacnich systemu.Proste programuji to lide a sem tam se "bug" proste vyskytne. Takze argumentovat zabezpecenim windows serveru - pardon ale windows server se da zlomit po siti stejne rychle jako linux, to neni dane OS ale zdroji informaci a znalosti spravce. A co se tyka spyware na linuxu...no vidim ze autor nema moc znalosti koncepce jadra jako takoveho, nebot potom by takovy nesmysl jako ze spyware se na linux nepise protoze to nikoho nezajima nemohl vypustit. Ja osobne mam na ntb 2 OS, jednim z nich jsou legalni windows a druhym FreeBSD a kazdy pouzivam na cast prace....preci jen jsou veci na ktere jsou zatim lepsi "wokna". Tim chci rict...nebylo uz dost takovychto flames kde se bijou woknari s linuxaky ? kazdy at si pouziva co mu vyhovuje.
uzivatel povik
2009-12-20
14:07:49
IP 93.91.xYx.YxY
Heh..
uzivatel téma: crack,_keygen,_fuj_-_reknete_stop_warezu
Hm.. tak jsem se zase pobavil, Linux urcite neni ani o trochu min user-friendly nez Windows, ja osobne pouzivam Linux (Gentoo) na netbooku a jedinej duvod proc pouzivam prikazovou radku je ten, ze v ni dokazu delat veci rychleji nez si je naklikat, takze takove ty hlasky jakoze "V linuxu se vsechno dela pres prikazovej radek." nebo treba "Linux je min user-friendly nez ms-dos" jsou naprosty kraviny. Ja nepracuju na nicem jinym nez na Linuxu a na vsechny aplikace na Windows si vzdycky najdu alternativu a kdyz uz ne, tak pouziju Wine pod kterym muzu spoustet app pro Windows stejne jako kdybych byl na Windows. A ano, linux neni dokonalej system, ale temer vsechny nevyhody pochazi z toho, ze je malo pouzivanej. A kdyz se bavite o te bezpecnosti, musim rict, ze podobne chyby jako se najdou v Linuxovem jadre jsou i ve Windows, jenom se o nich nevi. Jen tak mimochodem, kdo z vas se muze divat na film v AVI jeste pred jeho dostazenim? Nikdo? Hmm.. ja jo :) A jinak souhlasim saevar, tech flame mezi windowsakama a linuxakama je uz dost.

Poslední komentáře v diskuzi

(celkem 0)
Diskuze je prázdná. Buďte první.
Čeho chcete na porse.cz více?
4904
1156
898
385
1767
679
968
506
11263 hlasů

3Dgrafika DigitalDooM´s DigiWorld
ke stazeni

Neustálé přepínání Windows 10 do režimu spánku

Článek Neustálé přepínání Windows 10 do režimu spánku Trápí vás neustálé přepínání Windows 10 do režimu spánku a nevíte jak si s tím poradit? Pak vězte, že na vině je Microso...

Nintendo NES se vrací v mini verzi

Článek Nintendo NES se vrací v mini verzi Sice nám sotva začaly prázdniny, ale o tenhle připravovaný vánoční dárek se prostě nejde nepodělit. Nintendo, tedy legen...

Opera developer

Náhled programu Opera developer Opera developer je vývojová verze prohlížeče webových stránek který si...

Skype nejnovější verze

Náhled programu Skype nejnovější verze Jednoduchý program pro snadné telefonování přes internet Skype, obzvlá...

Drive Megapolis

Náhled programu Drive Megapolis Simulátor Drive Megapolis je další z řady takových těch velkých simulá...

Daemon tools v češtině

Náhled programu Daemon tools v češtině Prověřený nástroj pro práci s obrazy disků respektive s virtuálními me...


Porse.cz - český download rozcestník, hry ke stažení zdarma | Kontakty | Reklama | Podmínky užívání | Přidat obsah | Ikonky pro Vaše stránky